Gerçekten tek kelime ile muhteşemdi... Okuduğum her bir cümleden sonra "Gerçekten niye sorgulamıyorum ben hayatı?" Diye düşündüm. Oturdum kendime sorular sordum, cevaplar bulmaya çalıştım, kendimle kavga ettim... Ama bir şey öğrendim; hayatta olduğumuz müddetçe sorularımız olacak onlara cevaplar bulmaya çalışacağız, tokezleyecegiz belki, belki günlerce aylarca cevap bulmaya çalışacağız. Ama şunu bilmeliyiz ki sorgulamadan hiçbir şeye inanmamalıyız. Sorgulamalı, araştırmalıyız.
Bu kitapta bunları öğrendim ben ve gerçekten de çok güzel yazılmış akıcı bir kitaptı. Tavsiye ederim.