·168 syf.····Okunma: 28 Şubat 2019 23:37 Bir anda bitebilen bir kitap. Bir genç doktorun yaşadığı olaylar anlatılmaktadır. Ücra bir kasabaya gönderilen doktor bir yandan korkarak işine alışmaya çalışır bir yandanda ıssız ulaşımı bile zor olan yaşadığı yere. Bazen kahkahalarla gülüyorsunuz bazende hüzünleniyorsunuz. Benim hoşuma giden bir kitap oldu. İlerde tekrar bile okuyabilirim :)