Kitap şu an tam karşımda. Sonu her ne kadar beni üzsede çok güzel bir kitaptı. John Steinbeck ile tanıştığım kitap olarak kayıtlara geçti. Gerçekçi bir hayalin peşinden koşan iki adamın hikayesini okuyacaksınız, kesinlikle bir şans verin. İyi Okumalar Dileriiim!