Kitap hakkında ne tek bir yorum okudum ne de alırken arka kapak yazısına baktım. İsmine vuruldum ve ciddi bir gerilim kitabı sanarak aldım. Okumaya başladığımda resmen hayal kırıklığı yaşadım. Yine de beklentimi bir kenara bırakarak kitabı olduğu gibi kabullendim ve oldukça hoşuma gitti.Gerçi bu kadar başarılı bir doktorun tüm hayatı boyunca sadece 15 tane ilginç vakka yaşaması bana az geldi. Daha fazla öykü okumayı umdum.