·308 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Mart 2019 16:22 Kitabı anlatmaya kelimelerim yetmez. Kitabı okurken, başından sonuna kadar şaşıra şaşıra ne yapacağımı bilemedim. Duygularım birbirine girdi. Kitap bittikten sonra bir boşluğa düştüm. Kitabın içindeki şiirler muazzamdı.
Ayrıca bir konu hakkında değinmek istiyorum. Yazarın siyasi görüşlerini boşverin, sadece kitabı okuyun.