·214 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Mart 2019 10:00 Şans eseri elime geçmiş bir kitaptı. Meğer çok sevdiğim, defalarca izlediğim “Uzun Hikaye” filminin yazarına ait bir esermiş.
Çok severek okudum.
Keşke okumasaydım diyerek hayıflanmayacağınız akıcı dilde bir kayak. Tavsiye ederim.