Yazarın okuduğum ikinci kitabı ve bu kitapta karşımıza fettan bir mürebbiye çıkıyor. İlk 60 sayfa zor ilerledim. Hatta yazarla sanırım yıldızımız hiç barışmayacak dedim, ama sonradan öyle güzel, öyle merakla ilerledi ki nasıl bittiğini anlamadım. Hatta sonuna, az çok tahmin etsem de hızla ulaşmak istedim. Tek solukta okunacak kitaplar arasında. Ben ki dip notlardan çok rahatsız olurum, bu kitapta umursamadım resmen. Eğlenceli, yer yer komik ilerledi. Kitap bittiği zaman yüzümdeki sırıtış bir süre kaybolmadı. Tavsiye ediyorum.