·164 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Mart 2015 20:12 · Bu kitaba bir yarışma vesilesiyle başlamıştım. Lise 3. Sınıfta ilk okuduğumda sıkılmıştım ama sonra yarışma için 3 kere okudum.Ve o kadar çok beğendim ki .... Hiç unutmam o yüzden bu kitabı.. E tabi karşılığında da ödülümü almıştım.Bana ilk ödülümü aldıran kitap