Puan vermedi·80 syf.····Okunma: 08 Mart 2019 12:19 Okurken gregora çok üzüldüğümü belirtmek isterim. Hepimizin hayatında zaman zaman hiç yokmuşuz ya da onca yaptığımız şeylere rağmen faydasız ve işe yaramaz hissedildiğimiz elbette olmuştur. Bu kısa öykü de tam olarak bunu anlatıyor. Kendini işe yaramaz ve faydasız hisseden bir adamın bir sabah bir böceğe DÖNÜŞÜMÜNÜ. Öyle üstün körü okumadan kendinizi de katarak okursanız kendinizden bir şeyler bulacağınıza eminim. Beni derinden etkiledi