·410 syf.····Okunma: 01 Ocak 2000 00:00 “Bunca sorun dururken dille uğraşmayı gereksiz bulanlar var mıdır, bilmiyorum.Gereksiz değildir; çünkü dildeki bozulma, hem o sorunların göstergesidir, hem de dolaylı olarak neden.Türkçenin bu kadar kötü kullanılıyor olması, bütün işlerin kötüye gidiyor olmasından bağımsız mı?
Üstüne titrediğimiz bir anadilimiz olsaydı, başkaca sahip olduklarımızın da üstüne titremez miydik?”
Bu tür kitapların yüzü asıktır.Günlük yaşamda fark etmediğim hataların aslında ne kadar çok ve büyük olduğunu kitapta okuyunca fark ettim.Kitabı hem gülerek hem de üzülerek okudum.
Okuyan bireyler olarak yazarın da deyimiyle “Türk kaşığıyla Amerikan nanesi yiyenler” zümresinden olmayalım.