·136 syf.····Okunma: 01 Ocak 2000 00:00 Kitaba yüksek not vermek isterdim, çünkü nadir de olsa kitabın çok sevdiğim yerleri, cümleleri oldu.Fakat bunun dışında yazar zamana hitap eden duygularını yansıtmakta zamanının yaşanmışlık duyguları gibi yarım kalmış.Kısacası kitap ana fikirden yoksun size belirgin bir duyguyu aşılamayı amaç edinmemiş fikir yazılarının toplamı.Yazarın üslubu bir diğer mevzu, ben buna dikkafalılıktan ziyade pasif agresiflik diyebildim.Yeşilçam figüranları için teşekkürler...