MaD

@NatsuJun
6/10
·144 syf.··
2000 138. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 01 Ocak 2000 00:00
Kitaptan beklentim daha çok kişisel gelişim olması yönündeydi ama kitap tamamen düşünce kitabı.Yazarın üslubu akıcı konuları da kısa ve net ele aldığı için okurken sıkılmadım.Kitabı okurken yazarın dindar üslubu ve görüşleri dikkatinizi çekecektir ki yazar zaten bunu önsözde açık açık dile getiriyor.Buna rağmen topluma dair yaptığı psikanalitik çözümlemeler yerindeyken konuyu ille de siyasi eleştirilere getirmesini gereksiz buldum.Kitabın en büyük artısı pek çok güncel konuyu ele alması, toplumun postmodern çöküşünü dile getirmesi ve tıbbi gelişmelerdeki etik mülahazalara değinmesiydi.
Olmak CesaretiM. Kemal Sayar · Timaş Yayınları · 20153,415 okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.