MaD

@NatsuJun
7/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2000 138. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 01 Ocak 2000 00:00
Kitap hakkında yapılan yorumları beğenip D&R a geldikten sonra almıştım, gerçi başlayıp okumam bir hayli zamanımı aldı ama olsun.Nasıl desem, japonların anlatım tarzına alışığım az çok ondan çok yadırgamadım ama alışılageldikten baya farklı gelmesi normaldir.Ben sadece yazarın o yıllarda yaşadıklarını biraz Amerikanvari anlatmasına takıldım.Şahsen japonlar gibi tutucu bir millette böylesine kafa yapısı serbest insanlar olması, kızların utanmadan cinsellikten bahsetmesi garip geldi, pek gerçekçi bulamadım.Hikaye dram açısından güzeldi, keşke sonunu biraz daha net devam ettirseydi dedim.Okuma zevki olarak güzel ama çok şey beklemeyin derim.
İmkansızın ŞarkısıHaruki Murakami · Doğan Kitap · 201514bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.