F.A

@ftmltnbs
9/10
·219 syf.··
Beğendi
·
2018 33. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 25 Temmuz 2018 12:36
Okurken zevk aldığım ve de çok şey öğrendiğim bir kitap oldu benim için. Yazarın dili sade ve okurken sıkmıyor içeriğindeki bilgiler açısından da okunması gerektiğini düşünüyorum. Eminim ki bir kitaptan daha fazlasını verecektir size.
İffet-i KalpNuriye Çeleğen · Timaş Yayınları · 20182,371 okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.