·64 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Mart 2019 00:32 Ah Zweig.. Her biten kitabın ardından “vay be, yine yazmış” diyorum. Ruh analizleri, betimlemeleri, olay örgüsüyle yazarlığın hakkını veren Stefan.. Böyle yazarlar ölmemeli dedirtiyor bana her bu türden kitap. Bazı kitapların kısa oluşuna üzülseniz de, kısa ve özlüğünün onu özgün yaptığını kitap bittiğinde anlıyorsunuz. Ve evet hepimiz aslında bir amok koşucusuyuz, farkında olsak da olmasak da.. Farkına varmak için okuyunuz efendim..