·68 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Mart 2019 19:44 Vaovv! Aslında konu Zweig olduğunda çok dA şaşırtıcı olmayan etkiler olmalı bunlar ama yeniden yeniden aşık oluyorum her satıra. Platonik bir aşk ancak bu kadar arabeskleştirmeden, içten, insanı baymadan ve imkansız anlatılabilirdi. Aşkın derinliğini, hislerin gerçekliğini resmen yaşadım okurken. “Sana, beni asla tanımamış olan sana.” cümlesinin anlamını kitap bittiğinde çok daha iyi anlıyorsunuz. Kıtabı okurken keşke hiç bitmese diyerek tane tane, sindire sindire okudum. Ve bir aşk ancak bu kadar içime sinebilirdi..