Tabi ki her kitap çok değerli, bir emek ürünü fakat ben bu kitabı okuduktan sonra hiçbir şey anlayamadım. Evet bir karakterin çözümlemesi üzerinden giden bir kitap ama ben beğenemedim, üzgünüm.
Her kitap değerli değildir,bir sürü çöp var piyasada. Amacı para olan kitaplar,bir nevi alçalma ve dilencilik türü. Piyasaya düşmüş -diyelim -kitaplar para dilenir, sayfalar dolusu yazı,dilenmeyi gizlemek için yapılan soytarılıklardır. Bu kitapsa piyasa ürünü değildir, çoğu kişi tarafından sevilmemesi,beğenilmemesi,ne bileyim tarım işçisi olan çocukları anlatmadığı için hayal kırıklığı yaşatması asıl okurunu mutlu eder, yani sizin üzgün olmanız Salinger'in hakiki okurlarının hoşuna gidecektir.