·390 syf.··Beğendi
···Okunma: 10 Mart 2019 23:53 Keyifle okuduğum bir kitaptı. Hem bitmesini istemedim hemde elimden bırakmadım. Aslında başta genç bir yazar olduğu için çok da iyi bir kitap beklemiyordum ama okumaya başlayınca su gibi aktı gitti. Tarih romanlarını okumayı severim ama bazen zamanı gerçekten iyi yansıtamayabiliyorlar. Fakat bu roman da her şeyi gayet açık ve net bir uslüpla güzel bir şekilde anlatmıştı yazar. Okuyacak olanlara keyifle tavsiye ederim. ️