Puan vermedi·292 syf.····Okunma: 12 Mart 2019 23:55 Bir kitabı bitirmek için ilk defa bu kadar acele etmiş olabilirim
Tarık Tufan'ın okuduğum 3. romanı oldu bu ve hepsinde aynı damak tadı, aynı lezzet, aynı kurgu güzelliği, aynı samimiyet.
Sanırım Tarık Tufan'da kendimi buldum ben. Kurduğu her cümle hayata benim penceremden baktığını destekler niteliğinde. Hayatı benim gibi algılayan bir yazarla tanışmış gibiyim.
Romanda sevdiğim bir detay da kahraman aracılığıyla bir kaç defa Şule Gurbuz'e atıfta bulunması.
Kesinlikle tavsiye edebileceğim kurgusuyla sizi yormayan ve bakış açıları kazanacağınız bir kitap.
"Sizinle sohbet etmeyi özledim"