·396 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mart 2019 08:34 Anlatıma, konuya, kurguya söylenecek olumsuz tek bir sözüm yok. Harika ötesi bir kitap. Okumaya başlayınca bile yazarın kim olduğu anlaşılıyor. Klasiklerin başında gelen yazarlardan biri olduğunu düşünüyorum.