·536 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mart 2019 13:29 Teknolojiyle hızla yükselirken agirliklarimizdan! (Duygularımızdan) kurtulmamız gerekir elbette. Duygularımızı attıkça yukseliriz, yükseldikçe de duygusuzlaşır mekanikleşiriz. Peki bu bize mutluluk getirir mi? Doyumsuz nefsimiz daha yok mu derken ahlaki özelliklerimiz buhar olup uçuyor. İşte kitap bitince böyle duygulara kapildim. Son bölümü özellikle sevdim. Tavsiye ederim hala dan Brown okumadiysaniz eh bı yerden başlayın.