Bize okullarda, ders kitaplarında öğretilen şeyleri ne de kolay öğrenmiş, detaylı düşünmeden hemen benimsemişiz hiç de sorgulamamışız diyorum.
Devlet bekası için kardeş katli vaciptir... Kime göre neye göre? Bir insanın kardeşleri gözünün önünde katledilip de nasıl akıl sağlığını koruyup üstüne bir de devlet yönetsin?
Babayım ben, nasıl kıyarım daha beşikteki yavruma? Ne biliyorsun bana isyan edeceğini daha agu agu diyen bir bebeğin?
Osmanlı acaba sandığım kadar üstün ve masum değil mi? Ahh Livaneli ahh sen neleri sorgulatıyorsun böyle!!!