Puan vermedi·304 syf.····Okunma: 15 Mart 2019 12:08 Ne zaman bir Ayşe Kulin romanı okusam eski dostuma yeniden kavuşmuş o sıcaklığı samimiyeti hissetmiş gibi oluyorum. Kitabı ilk çıktığında almıştım ama bir anda herkes okumaya başlayınca ben erteledim. Benim Ayşe Kulin sevdamı bilenler bilir. Çok farklıdır ne yazsa okurum. Beğenmediğim tek bir eseri yoktur. Bu kitabında yer alan karakterlerin çoğunun geçmiş hayatını biliyorum. Devam kitabı gibi karakterin hayatında neler olduğunu görüyoruz. Aradan çok uzun zaman geçmiş olmasına rağmen tüm karakterler daha dün okumuşum gibi aklımda. Öyle derin bir iz bırakmıştır bende. Esra’nın vicdan azabı beni oldukça üzdü. Ada Bebek deseniz sanki kanatlandı kitaptan çıktı benim yatağıma geldi öyle güzel anlatılmış. Esra ve Vurak ilişkisini zaten ne zamandır bekliyordum. Ama Hakan beklemediğim yerden geldi. Yarası daha çok yeni çok tazeydi. Kendisi de bu duygusuna inanamadı zaten. Karısını böyle kötü bir şekilde kaybetmesi geçte olsa cinayetin ortaya çıkması. Ne kadar yavaş okumaya çalışsam da beceremedim kendimi zorlamasaydım dün gece bile bitebilirdi. Öyle akıp gidiyor elinize aldığınızda nasıl okuduğunuz farketmiyorsunuz. Sanki bir kitap daha gelebilir ümidiyle bitirdim kitabı. Hakan-Esra-Ada Bebek belki bir şekilde tekrar karşılaşabilirler. Ben bitirdikten sonra neden olmasın dedim. Kader belki onlar için bir daha örer ağlarını. Bunun için de yazarı beklemek sabretmek gerekiyor. Bakalım Ayşe Kulin’in bize bir sonraki süprizi ne olucak.