Kitabın konusu çok güzel ki zaten gerçek olaylar olması ve bunların yakın tarihte gerçekleşmiş olması sizi çok etkiliyor. Kitabın konusu için söylediklerimi maalesef edebi yönü için söyleyemeyeceğim, sanki basit wattpad kitapları gibi bir üslubu var. Konular hızlı geçiyor ve kopukluklar var.
Yazar bana hiç samimi gelmedi, sanki böyle bir konu buldum hadi burdan prim yapalım demiş gibi hissettim. (Burası tamamen şahsi görüşüm)