·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Mart 2019 23:33 Kitabı çok severek okudum sürekli kendimi pohpohlamamı sevmemi sağladı. Yazar kitapta kendinden bahsetmiş yapmak istediklerinin peşinden gittiğini inanınca herşeyi başardığını anlatmış.
Hayatınızda söylediğnizi küçük yalanların size farklı yollar açabileceğini anladım. Bazen çok istedğiniz şeylerden de verebileceğinizi gördüm.
Yazar kitapta kendimizi dinlememiz için evrene olumlu mesajlar göndermemiz için meditasyon tarifleri vermiş. Nasıl düşünür ne istersek evren bizi duyar ve cevap verir diyor.
Farklı bir kişisel gelişim kitabı okudum beğendim tavsiye ederim.