En sevdiğim polisiye romanıdır .Yazarın ilk denemesi olduğu için ince elenmiş olduğu belli olan, üstünde düşünülmüş bir kurguya sahip ,sürükleyici bir kitap . Roman okumayan arkadaşlarımin,kitabın sayfalarını çevirirken okumaya başlayıp bitirdiği ilk roman ünvanına sahiptir