·248 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Mart 2019 11:33 Tarihi bu denli akıcı ve zevkli anlatarak sıkmayan sevdiren İskender Pala'ya teşekkürü bir borç bilirim. Tarih okumak insanı sıkar en azından ben uzun süre tarih okuyamıyorum sıkılıyorum çünkü olayların duygusunu değil kronolojik olarak örgüsünü anlattıkları için sarmıyor fakat burada yazar tarihin duygusunu heyecanını açık ve akıcı bir şekilde harmanlayarak önümüze seriyor ve bize de bu lezzetten mahrum kalmamak kalıyor