Kahramana başta çok kızdım “bu kadar da olmaz artık kendine gel” diye ama bir baktım ki o Benmişim ve kendime kızıyormuşum meğer.
Derin bir felsefesi var kitabın hele ki ilk bölümde.
Muhatapsız kalmaz, kaale alınmamak, görmezden gelinmek insanı cidden çıldırtıyor.