8/10
·267 syf.··
2019 37. kitabı
Aslında güzel bir kurgusu var kitabın ama yazarın üslubu biraz tedirgin etti beni. Bazen “helal be adam kelimelerle dans etmiş resmen” diyorum bazen de “sırf laf oyunu yapacağım diye manayı kelimelere feda etmiş, yapmacık bu yaa” diyorum. Kitabı bitirdikten sonra düşündüm ya çok mu iyiydi yoksa değil miydi diye, kısacası garip bir kitap :) sırf bu yüzden bile okunması gerek diye düşünüyorum sonuçta hepsi birer deneyim ;)
Dublörün DilemmasıMurat Menteş · April Yayıncılık · 201717,7bin okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.