O kadar güzel bir kitap ki hani hep derlerya hiç bitmese keşke diye, işte bu kitap onlardan biri. Sizi içine alan, keşke bende orada yaşasam diyeceğiniz mükemmel huzur dolu bir ada. Her güzel şeyin bir sonu olduğunu gibi bu güzel adamızın da bir dikdatör sonu oluyor. Gariptir bu kitabı okurken bana yerler ve şahıslar çok tanıdık geldi neden acaba???