Güncelliğini yitirmeyen ve pek de yitirecek gibi durmayan müthiş bir distopik eser. Nedense distopik eserler bana pek de distopik gelmiyor, “e bu zaten bugünü, bizi anlatıyor” diyorum. 1984 de öyle resmen bugünümüzü bizi anlatıyor.
“Savaş barıştır. Özgürlük köleliktir. Cahillik güçtür.”