·208 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Mart 2019 15:03 Kitap nasıl bir sonla bitti ya. Çok üzücü bir kitapmış. Çocuk kitabı olmasına rağmen daha çok büyüklere hitap ediyor bence. Bir de olaylar 10. Bölümden sonra başlıyor gibi. O yüzden yarıda bırakmamanızı öneririm.