m a

@axyshay
10/10
·77 syf.··
2019 41. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 21 Mart 2019 22:14
Harika bir kitaptı. Tek seferde elinizden düşürmeden okuyacağınız bir kitap. Yazar, karakterlerin psikolojik özelliklerini çok etkili bir üslup ile ve okuyucuyu sıkmadan anlatıyor. Bittiğinde keşke bitmeseydi, ne çabuk bitti dedim. Kesinlikle tavsiye ediyorum.
SatrançStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 2020279,7bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.