Puan vermedi·200 syf.····Okunma: 22 Mart 2019 14:53 Okurken insanın içine işleyen derin ama derin bir anlatımı var diyemiyorum maalesef. Evet hikayeler acı. Hepsinin hayattan beklentisi bir ümidi yaşam sevgisi çocukları eşleri işleri var. Hayat onları öyle bir yerlere sürüklemiş ki. Sanırım hapishanedeki kadınların hayatlarını kendi ağızlarından olduğu gibi yansıtmış yazar. Direk net cümleler var. Pek bir edebi anlatım yok. Yazarın diğer kitaplarıyla kıyasladığımız zaman pek bir yavan kalmış. Kadın olmanın zorlukları öyle güzel işlenmiş ki. Anlatılan şeyler de mesaj var ama satır aralarında daha da derin Mesajlar var. Gerçekten taciz tecavüz ve daha kötüleri her bir kadının hayat hikayesi daha derin. Hikayeler ikişer üçer sayfalık kısa kısa anlatılmış. Bu kısalık belki de yavanlık vermiş. Anlatım biraz duygudan uzak. Ama nolursa nolsun Canan Tan anlatımı hep farklıdır. Ne yazarsa okunur.