·448 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Mart 2019 11:07 Kemal Tahir'in insanları bu kadar iyi tanıyabilmesi ve muhteşem tasvirleriyle okuyucuya bu özelliğini yansıtabilmesi kitabın en önemli unsuru olsa gerek. Romanın karakterinin düşüncelerinin içinde bulunduğu hallere göre şekillenişini ta yüreğimizde hissediyoruz, aynı değişimlerden belki biz de geçiyoruz. Kemal Bey, karakterimiz beni o kadar etkiledi ki uzun süre etkisinden çıkamayacağıma eminim. Okuma zevkini doruğuna çıkartan finaliyle bu roman yazılmış en iyi romanlardan biri olmalı. Devamında neler olacağını merakla bekliyorum. Nermin'in ve Ayşe'nin kişiliklerinin ne yönde gelişeceğini merak ediyorum ve acaba Nedime Hanım Kemal Bey'in bu derece korumasını hakedecek kadar masum mu?