Puan vermedi·536 syf.··
Beğendi
·
2019 3. kitabı
Başından sonuna kadar vaktim olsa da hemen geri kitaba dönsem diyerek heyecanla okuduğum bir kitap oldu. Çok sevdim, her olayı yazar ile beraber yaşadım. Sanki ben de o fotoğraflara girdim de Setterhan ile Zehra'nın yanı başında yaşadım maceraları. Çok güzeldi. Kusur bulamıyorum..
1000Kitap
Nar AğacıNazan Bekiroğlu · Timaş Yayınları · 202534,1bin okunma
·
8 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.