Tam da kendimi kitaptaki böcek gibi hissettiğim bir dönemde rastladım bu kitaba. Evet maalesef herkes toplumun kendi belirlediği koşullarda yaşamak zorunda ve eğer aykırıysan farklı düşünüyorsan düzen bozucu olarak sen kötüsün, bir böcekten farkın yok! Önce ilgileri kesilir seninle sonra sevgileri ve en nihayetinde yok etmek isterler seni. Kitap bunu sembolik bir yolla o kadar güzel anlatmış ki hayran kaldım.