10/10
·480 syf.··
Beğendi
·
2019 10. kitabı
Merhabalar :) Kiraz çiçekleriyle dolu bu zamanda okunacak en güzel kitap, kesinlikle bu! :) Küçüklüğümden beri hep çizgi roman okumak istemişimdir. Fakat bir türlü okumak kısmet olmadı taa ki bugüne kadar. Okuldan yakın arkadaşım manga kitapları okuyor. Bana da bu kitabı ödünç verdi. İyi ki de vermiş. Kitap o kadar güzel ki elimden bırakamadım. Okulda tenefüslerde elimde gezdirdim :D Ve derste başımı kaldırmadan okudum. Tıpkı film izliyor gibi his veriyor insana. Öyle ki gün içinde bitirdim. Konu, olaylar çok sürükleyiciydi. Her bölüm sonunda 'gelecek bölümde ne olacak?' diye merakta bıraktı beni. Ve gerçek aşkın nasıl olduğunu, araya mesafeler dahi girse aşkın hala devam edebileceğini çok güzel bir şekilde anlatıyor. Özellikle Toono'nun sevgisine hayran kaldım. Gelelim kiraz çiçeklerine, Kiraz çiçeğinin benim için yeri ayrıdır. Beni tanıyanlar iyi bilir çiçekleri ne kadar çok sevdiğimi. Kitabımın arasında kuruttuğum en fazla çiçek, kırılan bir daldan topladığım kiraz çiçekleriydi sanırım. Saniyede 5 santimetre... Bunun anlamı kiraz çiçeğinin düşüş hızı :) Okumanızı kesinlikle öneririm. Kitaplarla, sanatla vee kiraz çiçekleriyle kalın.
Edebiyat
Saniyede 5 SantimetreMakoto Shinkai · Gerekli Şeyler Yayıncılık · 2018506 okunma
··
194 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
O kadae guzel yorumlamissin ki hemen alip okumak istiyorum
Betül
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederiim ☺️