·77 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Mart 2019 11:32 Okuduğum ilk Stefan Zweig kitabı.
Stefan Zweig’in ise kaleme aldığı son kitabı. Stefan Zweig’i okumakla geç kalmış olduğumu düşünüyor ve bir yandan telafi etmeye çalışıyorum. Kitap gerçekten harika akıcı bir şekilde ilerliyor, birebir olayların içinde buluyorsunuz kendinizi. Okumanızı kesinlikle tavsiye edeceğim bir kitaptır. Stefan Zweig’in tek kitabıyla da kalmayın bence. Keyifli okumalar.