Puan vermedi·140 syf.····Okunma: 27 Mart 2019 12:27 Klasik eserlerin en sevdiğim yönü açıklık. Gerçekten bu eserler yazılırken içtenlik samimiyet ön planda tutulmuş. Kitap az sayfa barındırmasına rağmen o kadar sayfada o kadar duyguyu aktarabilmek büyük beceri. Ayrıca sonlara doğru insanın kendini sorgulamasına sebep oluyor. Ne kadar farklı bir ülkede de geçse okurken içinde buluyor insan kendini.