Okurken sürekli loş bir ortamda hissettiren, karamsarlık, sapkınlık, müstehcenlik gibi duyguları içerisinde barındıran, bir yandan da sıkan ancak içinize hep “acaba bana mı öyle geliyor, bir şaheseri anlamakta zorluk mu çekiyorum” sorusunu içten içe sorduran bir kitap.
Açıkçası ben bitirmek için bitirdim diyebilirim. Ama bazı yorumları okuduğum kadarıyla çok büyük bir şaheser okumuş ama anlamamışım. Bu yüzden bir daha okurum diye planlıyorum.
Yeni bir okursanız tavsiye etmem ancak düzenli bir okuyucuysanız okuyup okumamak size kalmış. Saygılar