·178 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Mart 2019 13:41 Ah Münire ahh!! Yaktı içimi...
Uzun zaman sonra böyle güzel aşk romanı okumak çok iyi geldi. Her ne kadar içim yansada! #kitap Münire'nin dilinden,Cemil Bey ile olan aşkını anlatıyor. O zamanın şartlarını gözler önüne sererek. İsminin Hep O Şarkı olmasının sebebi ise Cemil'in Münire'ye üstü kapalı sevgisini dile getirdiği şarkıdan alıyor. Herkese Münire'nin halasından lazım olsa gerek. O zamanda böyle yardımcı hala bulmak! Kitabı nasıl tanımlayım bilemiyorum çok etkilendiğim bir kitap oldu.
Zaten Yakup Kadri'nin en usta eserlerinden biri olarak nitelendiriliyor roman. Her satırını-özellikle Münire'nin asıl roman burdan sonra başlıyor dediği yerden sonrasını- merakla,heyecanla okudum. Sadece sonu biraz belirsiz bitti. Münire'ye noldu? Okumanızı tavsiye ediyorum. Aynı duyguları paylaşmak dileği ile