Gerçekten. Kitabın finali beni öyle bir şaşırttı ki kelime hazinem yetmedi. Teşekkür ederim size de keyifli okumalar. İyi günler ve iyi insanlar hiç eksik olmasin hayatinizda.
Evet. Çok geç kalmışım okumakta. Bu kadar güzel olabileceğini tahmin etmiyordum. Güzeldir diyordum ama beni yanılttı. Harikaymış. Daha bitirmedim sindire sindire okuyorum ama muhakkak tekrar okuyacagim ilerleyen aylarda.