·88 syf.····Okunma: 15 Ocak 2019 22:01 Çok zor, ama gerçekten çok zor bitirebildiğim bir kitaptı, belki çeviriyle ilgilidir. :) Anlam karmaşası çok ve akıcılık yok gibiydi yorum yapması bile zor bir ara başka çevirilerden tekrar deneyebilirim :)Yinede uzun bir süre Kafka okumayacağım sanırım.