·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 28 Mart 2019 10:20 Bu incelemeye başlamadan önce yapılan incelemeleri okuduğumda fazla sayıda karakter ve isimden dolayı zor ve karmaşık olduğunu gördüm lakin eseri okuyup bitirdikten sonra yazarın bu kadar çok karakter ve kişi kurgusunun bile çok ustaca ve anlamlı olduğunu anladım.Çünkü yazarın bize burada anlatmak istediği tam olarak bu aslında çok fazla sayıda görgü tanığı çok fazla sayıda bu cinayeti engelleyebilecek karakter varken kimsenin bu cinayete engel olmaması .Eserin ana konularından biri de bu duyarsız ve vurdumduymazlık.Eseri kısa olmasına rağmen içerisinde ciltler doldurabilecek seviyede duygu tema konu içermesiyle bizlere az olay ile bir yaşam bir toplum bir zaman dilimi bir yargı daha doğru ön yargı ve alışılmış yanlış düşünceler düzenini anlatıyor.Katillerin işleyecekleri cinayeti herkese duyurmak ile aslında bir yardım çığlığı bir engel bulabilme çabası karşısında kimsenin böyle bir derde ve çabaya girmemesi karşısında yaşanan trajik bir olay örgüsü.Bu eser hakkında ne kadar yazılsa az ve yetersiz kalır çünkü yaşadığımız toplumda da aynı düşünce şekilleri ve davranışlar bütünü varken eser her okunduğunda zihinlerde hep canlı ve taze kalacaktır. Ve anlatmak yerine okunmasını şiddetle tavsiye eder ve her devrin her toplum yegane sorunu olan eserinde de ana temalarının başında gelen olguyu yine eser sahibinin bir cümlesi ile bitiriyorum .'' Bana bir ön yargı verin dünyayı yerinden oynatayım.''