·413 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Mart 2019 04:20 Kitabı okumaya başladığımda sıkılacağımı düşünmüştüm. Daha sonra kusursuz betimlemeleri ve tasvirleri beni olayın içine sürükledi ayrıca geçişler oldukça yerinde yapılmıştı. Sanki Boranlı Istasyonu' nda yasıyormuşum gibi hissettim. Yazar olayı size öyle bir kabullendiriyor ki, sanki Kazake' yi sırtınızda taşıyormuşsunuz, Abutalip' in ölümüne şahit olmuşsunuz, hatta o kızıl kürklü tilki de sizmişsiniz gibi..