4/10
·216 syf.··
2014 2. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 15 Şubat 2014 23:46
'Keşke Kadın Olsam', Aykut Oğut'un, başta annesi ve eşi olmak üzere, kadınlar üzerinde yaptığı gözlemleri ve bu gözlemler sonuncunda ulaştığı çıkarımlarını aktardığı bir kitaptır. Basit bir dille yazılmış bu kitabı okurken, yazarla ortak fikirlerde buluşmanız olasıdır... Ama ortaya koyduğu şeyler hiç şaşırtıcı değildir. Genellikle, kişisel gelişim, gözlem, inceleme türündeki kitapları pek tercih etmemekle birlikte, bana hediye olarak gelen bu kitabı yaklaşık iki günde okudum. Özellikle son zamanlarda 'kişisel gelişim' adı altında piyasada dolaşan yüzlerce boş kitabın arasından sıyrılabilecek bir düzeyde olduğunu düşünüyorum. Ama yine de benim için, hem isim hem de içerik olarak 'ne yazsak daha çok satar?' beklentisiyle yazılan bir kitap olmaktan öteye geçmedi. Özetle; samimiyetsiz geldi.
Keşke Kadın OlsamAykut Oğut · Doğan Novus · 2014864 okunma
·
3 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.