·167 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Mart 2019 07:58 Ankara bana soğuk ve resmî bir şehir olarak gelirdi hep.Yazar bu kitapla Ankara’nın caddelerini parklarını o kadar samimi anlatmış ki önyargılarımı kırdı.Ankaralıların kitabı daha çok seveceği şüphesiz.1969 yılında 6 yaşında bir çocuğun ağzıyla başlayan romanda yazar kısacık tadı damağımızda kalan çok güzel bir hikaye anlatmış.Çok dolu dolu bir roman kesinlikle tavsiye ediyorum.