·416 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Mart 2019 23:30 Okuduğum kitaplar arasında beni etkileyenlerden biriydi okurken düşünmek hayal etmek güzeldi kafamda bir film gibi canlandı. Akıcı bir kitap herkes iki kişi ağzından anlatılmasından rahatsız olmuş ama benim için bu artı birşeydi kitabı çok beğendim herkesin okuyabileceği bir tarzda değil eleştirenlerin çoğusununda bu yüzden beğenmediğini düşünüyorum bazı eksikler vardı evet ama mükemmel olan birşey yoktur kusur olmazsa üzerinde tartışılacak bir durumda olmaz böyle olması güzel ...