Puan vermedi·157 syf.··
2019 4. kitabı
·
26 saatte okudu
·
Okunma: 30 Mart 2019 01:28
Ergenlik çağındaki bi çocuğun kendini, değerini, hayatını, ailesini içsel sorgulamasını anlatan bi kitap.. Hissettiklerimiz ve yansıttıklarımız... İçsel acılarımız sonucu kendimizi duyarsızlaştırma çabamız.. Çok güzel anlatılmış.. Mutlu sonla bitmesini umdum..
Islıkla ÇağrılanEmine Batar · Şule Yayınları · 201672 okunma
·
118 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.