Puan vermedi·157 syf.····Okunma: 30 Mart 2019 01:28 Ergenlik çağındaki bi çocuğun kendini, değerini, hayatını, ailesini içsel sorgulamasını anlatan bi kitap.. Hissettiklerimiz ve yansıttıklarımız... İçsel acılarımız sonucu kendimizi duyarsızlaştırma çabamız.. Çok güzel anlatılmış..
Mutlu sonla bitmesini umdum..